#ItalianBikes

Menu

OLYMPIA
F1X 2023

Dostupné buď skladem nebo na objednání. Pro více informací nás, prosím, kontaktujte.



Cena od 124 400,- Kč

Osazení TEAM 1S – 124 400,- Kč

RámCarbon Toray T1000 – T800 – M40J | Latex EPS Monocoque UDC Hi Module
VidliceRock Shox SID SL SELECT 29″ DFB 100mm | Boost: 110mm | TAP | T.A: 15mm
TlumičRock Shox SIDLUXE SELECT + 165*45 Trunnion
KlikySram SX Eagle DUB (34T)
PřehazovačkaSram SX Eagle AL (12s.)
ŘazeníSram SX Eagle Trigger
BrzdyShimano BR-MT201 nebo Zoom HB-875
KotoučeShimano RT10
KazetaSram PG1210 (11/50)
ŘetězSram PC SXE Shimano
SedloSelle Italia Model X
SedlovkaX-FEEL pevná nebo za příplatek 5 400,- Kč Teleskopická Tranzx JD-YSP07 Remote nebo Cranckbrothers Highline 3
PředstavecX-FEEL
Řidítka X-FEEL
Zapletená kolaMiche 966SPR F:15 R:12mm
PláštěVittoria Barzo 2.25 XC-Trail G2.0

Osazení RACE GXE AXS – 167 500,- Kč

RámCarbon Toray T1000 – T800 – M40J Latex EPS Monocoque UDC Hi Module
VidliceRock Shox SID ULTIMATE 29″ GLB 35 110mm | Boost: 110mm | TAP | T.A: 15mm
TlumičRock Shox SIDLUXE ULTIMATE 190 x 45 mm
KlikySram GX Eagle DUB (34T, B148)
PřehazovačkaSram GX Eagle AXS (12s.)
ŘazeníSram AXS
BrzdySram Level TLM
KotoučeSram Centerline
KazetaSram XG1275 (10/52)
ŘetězSram PC GXE
SedloSella Italia X-LR Ti316
SedlovkaFSA
PředstavecFSA
ŘidítkaFSA
Zapletená kolaMiche 988HS F:15 R:12mm
PláštěVittoria Barzo 2.25 XC-Trail G2.0

V Olympii se evoluce nikdy nezastavuje a F1-X je toho zářným příkladem. Toto celoodpružené kolo, které se proslavilo na XC a maratonských okruhových závodech se špičkovými jezdci v sedle včetně Claudie Peretti, Filippa Fontany a Daniele Braidota, je zpět se stejným soutěžním duchem a s oceňovanými vylepšeními designu a funkčnosti.

Hlavní novinkou Olympie F1-X 2023 je tlumení posunuté níže a částečně integrované do rámu. Charakteristický rys této konstrukční volby je, že uložení tlumiče sdílí stejný čep s připojením zadní stavby, čímž se ušetřil jeden čep a zároveň i hmotnost. Navíc je tato kontrukce pevnější a tužší. Snížením a posunutím otočného bodu dozadu se zvýší účinnost, takže odpružení má hladší a přesnější chod. Integrace odpružení do rámu jej izoluje a chrání před vnějšími vlivy. Horní část “integrační kapsy” je zakryta gumovým těsněním.

Nový design nijak neovlivňuje uživatelskou přívětivost při údržbě a nastavení, protože tyto operace lze snadno provádět zvenčí pomocí speciálních přístupových bodů. Zadní kryt lze otevřít pro servis tlumiče či připojení a nastavení lanka dálkového zamykání.

Nově je použita vidlice s 35 mm nohami a s 10 mm zdvihu navíc na celkových 110 mm. Navýšení zdvihu je kompenzováno nižší hlavovou trubkou a zmenšením jejího úhlu, takže pozice jezdce zůstává v zásadě nezměněna.

Sedlová trubka je strmější než v předchozí verzi, přičemž úhel se progresivně mění s velikostí kola. Počáteční hodnota sklonu sedlové trubky je 76,5° pro velikost S, zvětšující se o půl stupně pro každou další velikost. To zajišťuje nejlepší rozložení hmotnosti ve všech polohách posedu a vynikající stabilitu i na těch technicky nejnáročnějších úsecích. A to i kdyby se zdvih vidlice zvýšil na 120 mm.

Úhel řízení se “pokládá” o 1,5° na 67,5°proti předchozím 69°. Mírně prodloužená vidlice a zadní stavba zkrácená na 430 mm odpovídají za hladší chod při překonávání nerovností a překážek při sjezdech a na trailech.

Hlavová trubka 1,5” / 1,5” vyvinutá společností Olympia ve spolupráci s FSA, je vybavena dvěma vstupy na každé straně pro integraci kabelového vedení v poloze, která umožňuje velmi hladký chod řídítek.

Rám je vyroben z karbonu z kombinace vláken T1000, T800, T700 a M40J za použití technologie EPS pro hladší vnitřní povrchovou úpravu monokokového rámu bez přebytečného materiálu, což zároveň snižuje hmotnost. Veškerá vedení jsou skrytá a integrovaná v rámu.

* Výrobce Olympia si vyhrazuje právo provádět úpravy a technická vylepšení svých produktů podle svého uvážení kdykoli bez upozornění. Technická specifikace i cena se proto může v průběhu času kdykoliv změnit.

** Obrázky kol jsou ilustrační. Rám odpovídá, ale konkrétní osazení se může od obrázku lišit a je vždy uvedeno v části “Osazení – Parametry”.

Highlights

  • Tlumič integrovaný v rámu
  • 3 druhy karbonu
  • Vnitřní vedení lanek
  • Kontrola stability
  • Zdokonalená geometrie
  • Roxk Shox SID

Technická specifikace rámu

  • Karbon Toray T1000 – T800 – M40J
  • Monocoque UDC Hi Modulus
  • Průměr sedlovky 30,9mm
  • Boost 148 mm
  • Press fit 92mm
  • Zdvih vidlice 100 mm (nohy 35 mm´)

 

Geometrie – Olympia F1X 2023

Napište si o více informací
nebo si domluvte zkušební jízdu!
Kontakty